Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Seyama, S."'
Autor:
Seyama, S. M.
Publikováno v:
South African Journal of Higher Education, Volume: 36, Issue: 5, Pages: 1-16, Published: NOV 2022
This conceptual article draws on social harm theory and critical management studies to critically examine the neoliberal governance of academics' performance management in higher education, particularly in the emerging "normal" of COVID-19. The artic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::9660a1f4522c5716984b75959523288f
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132022000500001&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1753-59132022000500001&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, A 2009 605(1):179-184
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.