Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Sewell, I."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia Engineering 2015 114:385-392
Research has investigated the use of non-invasive brain interventions, such as transcranial direct current stimulation (tDCS), to enhance motor learning and rehabilitation. Much research has shown that tDCS improves motor learning and that bilateral
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::30833eb64f1c30b13119d8c8724ce82c
https://doi.org/10.1101/2021.01.25.428100
https://doi.org/10.1101/2021.01.25.428100
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sewell, I. A.1
Publikováno v:
Immunology. Oct60, Vol. 3 Issue 4, p371-375. 5p.
Autor:
Lance D. Dworkin, Sewell I. Kahn, Linda Bausserman, Kate L. Lapane, Elias Kanaan, Douglas Shemin, Andrew G. Bostom
Publikováno v:
Journal of the American Society of Nephrology. 10:1095-1099
Mild hyperhomocysteinemia, a putative risk factor for atherothrombotic cardiovascular disease morbidity and mortality, may contribute to the excess incidence of atherothrombotic outcomes in the dialysis-dependent end-stage renal disease population. H
Publikováno v:
American journal of kidney diseases : the official journal of the National Kidney Foundation. 34(1)
Residual renal function (RRF) is a major contributor to total solute clearance in peritoneal dialysis (PD) patients, and maintenance of RRF has been linked to decreased morbidity and mortality in PD. There have been few clinical studies examining the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.