Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Sevvanthi K"'
Publikováno v:
National Journal of Community Medicine, Vol 15, Iss 12 (2024)
Background: Empathy is the student’s understanding of the patient’s experience and ability to convey the feeling. Empathy is teachable and measurable, and proper teaching to students about ethics, humanity, and professionalism can improve patient
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b28608726cd64287bd075dc0f8809f83
Autor:
SEVVANTHI, K.1, GANAPATHY, SACHIT1, PENUMADU, PRASANTH2, HARICHANDRAKUMAR, K. T.1 hckumar2001@gmail.com
Publikováno v:
Cancer Research, Statistics & Treatment. Jan-Mar2023, Vol. 6 Issue 1, p103-110. 17p.
Publikováno v:
Journal of Research & Health, Vol 14, Iss 2, Pp 161-168 (2024)
Background: Junk food consumption is associated with various health hazards, such as childhood obesity, hypertension, and juvenile diabetes. This study aims to investigate junk food consumption rate among children and adolescents from the rural and u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b730e8123695430297dcde97c3cdb02d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research & Health, Vol 12, Iss 5, Pp 291-296 (2022)
Background: Self-medication is the most important health issue in developing countries like India. Even though there is abundant healthcare access, self-medication is still chosen by the patients. The purpose of this study was to estimate the prevale
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/597f14dd32a34194afdfce00e9b92587
Publikováno v:
Global Journal of Public Health Medicine, Vol 4, Iss 2 (2022)
Introduction: The evaluation of Emotional Intelligence is an important factor in determining medical students' academic performance. As a result, the study was carried out to compare the relationship between Emotional Intelligence score and academic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91127f4849874ea28802e43eb6bf79c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.