Zobrazeno 1 - 10
of 1 365
pro vyhledávání: '"Severe disability"'
Publikováno v:
BMC Neurology, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Background Many persons with multiple sclerosis (pwMS) desire to learn how health behaviour changes (e.g., dietary adjustments, physical activity, improvements in stress management) might help them manage their disease. Previous research has
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb768a9427a3459bb5169eaad7327bf5
Autor:
Stommel, Theresa
Publikováno v:
46, Theorie Bilden, 271
Staunen ist Ergriffensein, ein Antworten auf ungeahnte Ansprüche und dessen Ausdruck. Im Staunen öffnen und weiten sich die Möglichkeiten, es retardiert die Erfahrung und schafft Zeiträume für Veränderungen. Die Autorin nutzt diese Zugänge, um
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/90634
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience, Vol 15 (2021)
Brain-computer interfaces (BCIs) represent a new frontier in the effort to maximize the ability of individuals with profound motor impairments to interact and communicate. While much literature points to BCIs' promise as an alternative access pathway
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3fa9597678a949e7899dbf94bb810d9f
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 12, Iss 7, p 488 (2022)
In 2020, COVID-19 disrupted all aspects of society across the globe including healthcare, employment, social interactions, and education. In many parts of the world, abrupt school closures caught teachers off guard, as they were forced to immediately
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cced021eeba24a3d89fce708cd17d358
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.