Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Severe, Jb"'
Autor:
Jensen, Pj, Arnold, Le, Severe, Jb, Vitiello, Benedetto, Hoagwood, K, Hinshaw, S, Elliott, Gr, Conners, Ck, Wells, Kc, March, J, Swanson, J, Cantwell, D, Wigal, T, Abikoff, Hb, Hechtman, J, Greeenhill, Ll, Newcorn, Jh, Pelham, We, Hoza, B, Kraemer, Hk, Gibbons, Rd, Schiller, E.
Publikováno v:
Pediatrics. 113(4)
Objective. Intent-to-treat analyses of the Multimodal Treatment Study of ADHD (MTA) revealed group differences on attention-deficit/hyperactivity disorder symptoms ratings, with better outcome in groups of participants who were assigned the medicatio
Autor:
Abikoff, H, Arnold, Le, Newcorn, Jh, Elliott, Gr, Hechtman, L, Severe, Jb, Wigal, T, Shapiro, C, Cantwell, Dp, Conners, Ck, Greenhill, Ll, Hinshaw, Sp, Hoza, B, Jensen, Ps, Kraemer, Hc, March, Js, Swanson, Jm, Vitiello, Benedetto, Wells, Kc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::9802bcd6449fdb6dc77d268cfe8fe9b7
http://hdl.handle.net/2318/1646538
http://hdl.handle.net/2318/1646538
Autor:
Jensen, Pj, Arnold, Le, Richters, Je, Severe, Jb, Vereen, D, Vitiello, Benedetto, Schiller, E, Hinshaw, S, Elliott, Gr, Conners, Ck, Wells, Kc, March, J, Swanson, J, Wigal, T, Cantwell, D, Abikoff, Hb, Hechtman, J, Greeenhill, Ll, Newcorn, Jh, Pelham, We, Hoza, B, Kraemer, Hk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::0497cf0845ddf8b680f16742fd6d8030
http://hdl.handle.net/2318/1646475
http://hdl.handle.net/2318/1646475
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.