Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Seven, Yagmur"'
Autor:
Kelley, Elizabeth Spencer, Peters-Sanders, Lindsey, Sanders, Houston, Madsen, Keri, Seven, Yagmur, Goldstein, Howard
Publikováno v:
In Journal of Communication Disorders January-February 2025 113
Autor:
Seven, Yagmur, Irvin, Dwight W., Kothalkar, Prasanna V., Dutta, Satwik, Buzhardt, Jay F., Rous, Beth, Hansen, John H.L.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2024 66:168-177
Autor:
Seven, Yagmur ⁎, Goldstein, Howard
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2020 50 Part 1:191-204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Dec2020, Vol. 63 Issue 12, p4062-4081. 20p. 6 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Soto, Xigrid1, Seven, Yagmur1, McKenna, Meaghan1, Madsen, Keri1, Peters-Sanders, Lindsey1, Kelley, Elizabeth Spencer2, Goldsteina, Howard1 hgoldstein@usf.edu
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Apr2020, Vol. 51 Issue 2, p371-389. 19p. 6 Charts.
Autor:
Seven, Yagmur1, Hull, Katharine1, Madsen, Keri1, Ferron, John1, Peters-Sanders, Lindsey1, Soto, Xigrid1, Kelley, Elizabeth S.2, Goldstein, Howard1 hgoldstein@usf.edu
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jan2020, Vol. 63 Issue 1, p173-189. 17p. 1 Diagram, 4 Charts, 4 Graphs.
Autor:
Madsen, Keri M., Peters-Sanders, Lindsey A., Kelley, Elizabeth Spencer, Barker, R. Michael, Seven, Yagmur, Olsen, Wendy L., Soto-Boykin, Xigrid, Goldstein, Howard
Supplemental material, sj-docx-1-jei-10.1177_10538151221116596 for Optimizing Vocabulary Instruction for Preschool Children by Keri M. Madsen, Lindsey A. Peters-Sanders, Elizabeth Spencer Kelley, R. Michael Barker, Yagmur Seven, Wendy L. Olsen, Xigri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::144ba2e16dfa4626e8f46edffbf66c84
Autor:
Kelley, Elizabeth Spencer, Barker, R. Michael, Peters-Sanders, Lindsey, Madsen, Keri, Seven, Yagmur, Soto, Xigrid, Olsen, Wendy, Goldstein, Howard
Purpose: Many children begin school with limited vocabularies, placing them at a high risk of academic difficulties. The goal of this study was to examine the effects of a vocabulary intervention program, Story Friends, designed to improve vocabulary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b1ab1e033d6b5c2faf00116f0f7f64d