Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Setyaningrum, Retno Purwani"'
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2024, Vol. 15, Issue 11, pp. 3010-3022.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-07-2023-0215
Autor:
Nur Ahdianita, Faras Cantika1 farascantikana25@gmail.com, Setyaningrum, Retno Purwani1 retno.purwani.setyaningrum@pelitabangsa.ac.id
Publikováno v:
Eduvest: Journal Of Universal Studies. Apr2024, Vol. 4 Issue 4, p1875-1889. 15p.
Autor:
Setyaningrum, Retno Purwani1, Ratnasari, Sri Langgeng2, Soelistya, Djoko3 djoko_soelistya@umg.ac.id, Purwati, Titik4, Desembrianita, Eva3, Fahlevi, Mochammad5
Publikováno v:
Cogent Business & Management. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-20. 20p.
Autor:
SETYANINGRUM, Retno Purwani1 retno.purwani.setyaningrum@pelitabangsa.ac.id, WULANDARI, Anna1 anna.wulandari@pelitabangsa.ac.id
Publikováno v:
Quality - Access to Success. Mar2024, Vol. 25 Issue 199, p84-93. 10p.
Autor:
Setyaningrum, Retno Purwani1 retno.purwani.setyaningrum@pelitabangsa.ac.id, Muafi, Muafi2 muafi@uii.ac.id, Purnamasari, Pupung3 pupungpurnamasari@pelitabangsa.ac.id, Nuraeni, Nuraeni3 Nur.aeni@pelitabangsa.ac.id, Hermiati, Novi Fitria3 Novi_fitria@pelitabangsa.ac.id
Publikováno v:
Journal of Industrial Engineering & Management. 2023, Vol. 16 Issue 3, p569-586. 18p.
Publikováno v:
Dinasti International Journal of Economics, Finance & Accounting (DIJEFA); Jul2024, Vol. 5 Issue 3, p1261-1269, 9p
Autor:
SETYANINGRUM, Retno Purwani1 retno.purwani.setyaningrum@pelitabangsa.ac.id, MUAFI, Muafi2
Publikováno v:
Quality - Access to Success. Jan2023, Vol. 24 Issue 192, p235-248. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Aplikasi Manajemen, Vol 16, Iss 3 (2018)
This research aims to analyze the influence of behavior, intrinsic motivation and innovation to multiply the success of the organization. The subjects in this research are female handicraft entrepreneurs in Bekasi. The approach used is a quantitative
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/336d5f88777445c6bb7cdf977bcf9c78