Zobrazeno 1 - 10
of 114
pro vyhledávání: '"Setti I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose – This study aims to clarify to what extent and under what conditions role conflict is positively related to employee creativity. Building on activation theory and conservation of resource theory, we hypothesized an inverted U-shaped relati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::1c9d8f18a79f749913ebee79bca990e0
http://hdl.handle.net/11585/789686
http://hdl.handle.net/11585/789686
Purpose – Research has disregarded the boundary conditions of the effects of post-traumatic stress symptoms (PTSS) at work. This study aims to address this issue by examining the moderating impact of exposure to robbery on the relationship between
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::a39992956eec3d3674c36030b4e0f414
http://hdl.handle.net/11585/789690
http://hdl.handle.net/11585/789690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.