Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Setiawan, Caly"'
Publikováno v:
Retos: Nuevas Perspectivas de Educación Física, Deporte y Recreación; 2024, Vol. 57, p271-278, 8p
Publikováno v:
Retos: Nuevas Perspectivas de Educación Física, Deporte y Recreación; 2024, Vol. 57, p18-24, 7p
Autor:
Lestariningsih, Endang Sri, Setiawan, Caly, Susanto, Ermawan, Mahardika, Nanda Alfian, Hartanto, Amri
Publikováno v:
Fizjoterapia Polska; 2024, Issue 3, p139-144, 6p
Autor:
Fajaruddin, Syarief, Retnawati, Heri, Setiawan, Caly, Apino, Ezi, Arlinwibowo, Janu, Rachman, Dzul
Publikováno v:
Journal of Education & Learning (EduLearn); May2024, Vol. 18 Issue 2, p512-525, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Fizjoterapia Polska; 2023, Issue 5, p52-56, 5p
Autor:
Arifuddin, Adhar, Zuchdi, Darmiyati, Rosana, Dadan, Arovah, Novita Intan, Setiawan, Caly, Prihatni, Yuli, Setiawan, Ari, Nur, A. Fahira, Dyastuti, Nur Eka, Arifuddin, Hidayanti
Publikováno v:
Journal of Education & Health Promotion; Sep2023, Vol. 12, p1-7, 7p
Publikováno v:
Qualitative Report; Sep2023, Vol. 28 Issue 9, p2620-2638, 21p
Publikováno v:
Jurnal Sportif, Vol 7, Iss 2, Pp 248-257 (2021)
Jurnal SPORTIF : Jurnal Penelitian Pembelajaran; Vol. 7 No. 2 (2021): Jurnal SPORTIF: Jurnal Penelitian Pembelajaran; 248-257
Jurnal SPORTIF : Jurnal Penelitian Pembelajaran; Vol 7 No 2 (2021): Jurnal SPORTIF: Jurnal Penelitian Pembelajaran; 248-257
Jurnal SPORTIF : Jurnal Penelitian Pembelajaran; Vol. 7 No. 2 (2021): Jurnal SPORTIF: Jurnal Penelitian Pembelajaran; 248-257
Jurnal SPORTIF : Jurnal Penelitian Pembelajaran; Vol 7 No 2 (2021): Jurnal SPORTIF: Jurnal Penelitian Pembelajaran; 248-257
The use of Cryotherapy and Foam rolling methods is considered to speed up the post-exercise recovery process. However, so far there have been no studies comparing the two methods, thus the aim of this study was to compare the Cryotherapy and Foam rol
Publikováno v:
Issues in Educational Research; 2023, Vol. 33 Issue 2, p713-732, 20p