Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Seshadri, Sudhi"'
Autor:
Seshadri, Sudhi
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management July 2013 42(5):765-772
Autor:
Seshadri, Sudhi *, Mishra, Randhir
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management 2004 33(6):513-526
Autor:
Seshadri, Sudhi1 (AUTHOR) sudhi@smu.edu.sg
Publikováno v:
Asia Pacific Management Review. 2013, Vol. 18 Issue 3, p323-344. 22p. 5 Charts.
Autor:
Seshadri, Sudhi1
Publikováno v:
Journal of Strategic Innovation & Sustainability. 2011, Vol. 7 Issue 1, p43-61. 19p.
Autor:
Seshadri, Sudhi
Publikováno v:
Proceedings of the 2009 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference; 2015, p82-86, 5p
Publikováno v:
Production & Operations Management; Summer2004, Vol. 13 Issue 2, p161-170, 10p
Adaptive Strategies of Firms in High-Velocity Environments: The Case of B2B Electronic Marketplaces.
Publikováno v:
Journal of Global Information Management; Jan-Mar2004, Vol. 12 Issue 1, p41-59, 19p
Autor:
Seshadri, Sudhi
Publikováno v:
Proceedings of the 2010 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference; 2015, p77-77, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.