Zobrazeno 1 - 10
of 1 355
pro vyhledávání: '"Serial reaction time (SRT) task"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Koch, Felix-Sebastian, Heimann, Mikael, Rudner, Mary, Barr, Rachel, Sundqvist, Annette, Thornberg, Ulrika, Ullman, Michael
We adapted the classic serial reaction time (SRT; Nissen & Bullemer, 1987) task so that it can be used with infants. The ocular-motor serial reaction time (SRT) task uses saccade latencies as reaction time measure rather than button presses. Images a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9aec5c8723c7466d96f2217a7cf18d6c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lynne A. Barker
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 2, Iss 4, Pp 769-789 (2012)
There is ongoing debate about the contribution of explicit processes to incidental learning, particularly attention, working memory and control mechanisms. Studies generally measure explicit process contributions to incidental learning by comparing d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eb62c9c67dc9455680d777bf88c1c455
Autor:
Barker, Lynne A.1 l.barker@shu.ac.uk
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Dec2012, Vol. 2 Issue 4, p769-789. 21p.
Publikováno v:
In Brain and Cognition 2002 50(2):304-315
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brain Sciences, Vol 14, Iss 3, p 198 (2024)
This study aimed to compare procedural learning skills between Spanish-speaking preschool children (ages 4 years to 4 years, 11 months) with developmental language disorder (DLD) and their chronologically matched typically developing (TD) peers. Usin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ee306ab195640a1ae32f84955a33069
Publikováno v:
Experimental brain research. 236(1)
The present experiment was designed to enhance our understanding of how response effects with varying amounts of useful information influence implicit sequence learning. We recorded event-related brain potentials, while participants performed a modif
Publikováno v:
Brain and Cognition. 50:304-315
A group of 20 patients who sustained closed-head injury (CHI) and a matched control group of 20 individuals were tested on the serial reaction time (SRT) task. Three different sequence-learning measures were generated from the task: two implicit and