Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Serbe E"'
Publikováno v:
American Biology Teacher
Can plants learn? This question stirs up controversy and speculation in the classroom, as it is currently doing in the scientific community at large. We leverage the controversy to ask students to contribute to the greater body of knowledge by using
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::a3e22dd45b344dcc3b21a496dc8c9743
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0008-A40A-4
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-0008-A40A-4
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 12, Iss 12, p e0189019 (2017)
PLoS ONE
PLoS One
PLoS ONE
PLoS One
Optical illusions provide powerful tools for mapping the algorithms and circuits that underlie visual processing, revealing structure through atypical function. Of particular note in the study of motion detection has been the reverse-phi illusion. Wh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.