Zobrazeno 1 - 10
of 11
pro vyhledávání: '"Serap Ergin"'
Publikováno v:
Kastamonu Eğitim Dergisi, Vol 27, Iss 3 (2019)
In this study, the effect of peer learning approach on the 9th grade students’ achievement in the heat and temperature unit is investigated together with students’ opinions about the implementation. The study was conducted in a state school with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a524619467b14aa5a4e0352a712bdff9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bert Heinrichs, Serap Ergin Aslan
Publikováno v:
Integrity of Scientific Research ISBN: 9783030996796
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::02184ede37697705880c16b513a449ea
https://doi.org/10.1007/978-3-030-99680-2_55
https://doi.org/10.1007/978-3-030-99680-2_55
Publikováno v:
Kastamonu Eğitim Dergisi. 27:1197-1208
In this study, the effect of peer learning approach on the 9th grade students’ achievement in the heat and temperature unit is investigated together with students’ opinions about the implementation. The study was conducted in a state school with
Autor:
Serap Ergin Aslan
Wie verhalten sich die im Prinziplismus von Tom Beauchamp und James Childress aufgestellten bioethischen Prinzipien zu den kulturellen Besonderheiten verschiedener Kulturkreise? Das Zusammenspiel von universeller Geltung und kultureller Bedingtheit,
Autor:
Serap Ergin, Şengül Atasoy
Publikováno v:
Research in Science & Technological Education. 35:58-73
Background: A substantial review study of concept cartoons reports that few studies have indicated their functions. For this reason, the present study illuminates the extent to which concept cartoon-embedded worksheets (through constructivist context
Autor:
Serap Ergin
Publikováno v:
Journal of Education and Training Studies. 4
In this study, the effect of group work and traditional method on 9th grade students’ misconceptions about Newton Laws was investigated. The study was conducted in three classes in an Anatolian Vocational High School in Ankara/Turkey in the second
Autor:
Marina Katinić, Serap Ergin Aslan
Publikováno v:
Synthesis philosophica
Volume 31
Issue 1
Volume 31
Issue 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Serap ERGİN, Musa SARI
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education. :1-1