Zobrazeno 1 - 10
of 375
pro vyhledávání: '"Sequential choice"'
Publikováno v:
Judgment and Decision Making, Vol 17, Pp 513-546 (2022)
Using data from seven microworld experiments (N = 841), we investigated how participants reacted to simulated disasters with different risk profiles in a microworld. Our central focus was to investigate how the scale of a disaster affected the choice
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e6242e457294bbc8670c6aaf893e4be
Publikováno v:
Judgment and Decision Making, Vol 15, Pp 823-850 (2020)
There are many ways to measure how people manage risk when they make decisions. A standard approach is to measure risk propensity using self-report questionnaires. An alternative approach is to use decision-making tasks that involve risk and uncertai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2415d4dcea714feca184d6bb9ef9659e
Autor:
Naoki Akamatsu, Reo Fukuda
Publikováno v:
Maketingu Janaru, Vol 40, Iss 2, Pp 53-64 (2020)
The current research focuses on the relevance of each choice as a factor that moderates the influence of prior choices on subsequent choices, and discusses the interaction between this relevance and a consumer characteristic, health awareness.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d455a409cb342e692f9fff86d3fd0c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
eLife, Vol 10 (2021)
Delineating the decision-making mechanisms underlying choice between drug and nondrug rewards remains a challenge. This study adopts an original approach to probe these mechanisms by comparing response latencies during sampling versus choice trials.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/549bec5ffc324a91b07dd57eb6856941
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davison, A. C.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series C (Applied Statistics), 2007 Jan 01. 56(4), 479-492.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4626780
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Science, 2003 Oct 01. 22(4), 503-519.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4129735