Zobrazeno 1 - 10
of 5 572
pro vyhledávání: '"Sequential choice"'
Experience goods such as sporting and artistic events, songs, videos, news stories, podcasts, and television series, are often packaged and consumed in bundles. Many such bundles are ordered in the sense that the individual items are consumed sequent
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.21670
Autor:
Danilov, Vladimir I.
The concept of sequential choice functions is introduced and studied. This concept applies to the reduction of the problem of stable matchings with sequential workers to a situation where the workers are linear.
Comment: 14 pages, 1 figure
Comment: 14 pages, 1 figure
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.00748
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management System Engineering. Dec2022, Vol. 1 Issue 1, p1-21. 21p.
Publikováno v:
Quantitative Marketing & Economics. Jun2022, Vol. 20 Issue 2, p141-178. 38p.
In this work, we study sequential choice bandits with feedback. We propose bandit algorithms for a platform that personalizes users' experience to maximize its rewards. For each action directed to a given user, the platform is given a positive reward
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2101.01572
Autor:
Cao, Junyu, Sun, Wei
Motivated by the observation that overexposure to unwanted marketing activities leads to customer dissatisfaction, we consider a setting where a platform offers a sequence of messages to its users and is penalized when users abandon the platform due
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.08193
Publikováno v:
Judgment and Decision Making, Vol 15, Pp 823-850 (2020)
There are many ways to measure how people manage risk when they make decisions. A standard approach is to measure risk propensity using self-report questionnaires. An alternative approach is to use decision-making tasks that involve risk and uncertai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2415d4dcea714feca184d6bb9ef9659e