Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Sequence-Aware"'
Autor:
Evgeny Frolov, Ivan Oseledets
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 6357-6371 (2023)
Self-attentive transformer models have recently been shown to solve the next item recommendation task very efficiently. The learned attention weights capture sequential dynamics in user behavior and generalize well. Motivated by the special structure
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb72c374316245e3bf5caadb84ba2dd2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Markus Schedl
Publikováno v:
Frontiers in Applied Mathematics and Statistics, Vol 5 (2019)
Like in many other research areas, deep learning (DL) is increasingly adopted in music recommendation systems (MRS). Deep neural networks are used in this domain particularly for extracting latent factors of music items from audio signals or metadata
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78b26acf1a334b0c9f8fbc2a0a29ce1e
Autor:
Fei, Xiao
The personal recommendation system has been adopted in numerous applications and has achieved satisfied results. Nowadays, apart from the recommendation, it is also becoming important to provide an explanation of the recommendation, since the user wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3484::f46032a71c29ee7d4ee4c03e0169f961
https://hdl.handle.net/2117/390225
https://hdl.handle.net/2117/390225
Autor:
Furkat Safarov, Alpamis Kutlimuratov, Akmalbek Bobomirzaevich Abdusalomov, Rashid Nasimov, Young-Im Cho
Publikováno v:
Electronics
Volume 12
Issue 4
Pages: 809
Volume 12
Issue 4
Pages: 809
Commercial e-learning platforms have to overcome the challenge of resource overload and find the most suitable material for educators using a recommendation system (RS) when an exponential increase occurs in the amount of available online educational
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.