Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Seppä, M."'
Autor:
Seppä, M. (Minja)
Tiivistelmä. Kandidaatin tutkielmani tavoitteena on selvittää, millaisena varhaiskasvatuksen opettajan vallankäyttö ilmenee vuorovaikutuksessa lapsen kanssa kirjallisuuden perusteella. Teen tutkielmani kirjallisuuskatsauksena. Tutkielmani keskei
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201905071619
Autor:
Seppä, M. (Mariia)
Motivation and participation are well known issues in community project work. Factors that add on the challenge are multiculturalism and marginalization of communities. Project workers often struggle to find volunteer participants from the communitie
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201506061810
Autor:
Seppä, M. (Minja)
Tiivistelmä. Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on selvittää, mitä varhaiskasvatuksen opettajat kertovat lasten välisestä vallankäytöstä varhaiskasvatuksen leikkitilanteissa. Olen kiinnostunut myös varhaiskasvatuksen opettajien ker
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::3e93f63d14573e04c7b9d515ed1dd35b
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202105208001
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202105208001
Publikováno v:
In Clinical Neurophysiology 2003 114(10):1977-1992
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Foreword Global business creation is a tough game. To welfare societies it is no longer just a game, however, but a matter of life and death. The ability of nations to sustain public services — for example, to pay salaries to researchers and educat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::7d7dda45e767f8dab66b2a4accea769f
http://urn.fi/urn:isbn:9789514298653
http://urn.fi/urn:isbn:9789514298653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European Neuropsychopharmacology September 2015 25 Supplement 2:S320-S321
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.