Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Seow, Tricia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 1 October 2021 90(7):436-446
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 15 September 2018 84(6):443-451
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seow, Tricia X. F.1,2 (AUTHOR) seowx@tcd.ie, Gillan, Claire M.1,2,3 (AUTHOR) gillancl@tcd.ie
Publikováno v:
Scientific Reports. 12/1/2020, Vol. 10 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Seow, Tricia1 tricia.seow@nie.edu.sg, Irvine, Kim N.1, Beevi, Ismath1, Premathillake, Tharuka1
Publikováno v:
International Research in Geographical & Environmental Education. Nov2020, Vol. 29 Issue 4, p347-361. 15p.
Autor:
Ho, Li-Ching, Seow, Tricia
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:330-336
Model-based learning deficits in compulsivity are linked to faulty representations of task structure
Autor:
Seow, Tricia, Gillan, Claire
Individuals with higher levels of compulsivity exhibit poorer performance on tasks that require model-based planning but the underlying causes have yet to be established. Here, we sought to determine whether these deficits stem from impoverished acti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cb79d20fbd0f4c168066f803db9e09ab
Autor:
Seow, Tricia, Gillan, Claire
Recent work suggests that obsessive-compulsive disorder (OCD) is underpinned by a breakdown in the relationship between explicit beliefs about how the world works (i.e. confidence about states) and updates to behaviour. The present study aimed to tes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5f18ab11adcfc9feb3d0b9a330607a6a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.