Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Seong, David"'
Publikováno v:
In Clinics in Perinatology June 2024 51(2):461-473
Autor:
Ghanem, Marc, Espinosa, Camilo, Chung, Philip, Reincke, Momsen, Harrison, Natasha, Phongpreecha, Thanaphong, Shome, Sayane, Saarunya, Geetha, Berson, Eloise, James, Tomin, Xie, Feng, Shu, Chi-Hung, Hazra, Debapriya, Mataraso, Samson, Kim, Yeasul, Seong, David, Chakraborty, Dipro, Studer, Manuel, Xue, Lei, Marić, Ivana, Chang, Alan L., Tjoa, Erico, Gaudillière, Brice, Tawfik, Vivianne L., Mackey, Sean, Aghaeepour, Nima
Publikováno v:
In Heliyon 15 April 2024 10(7)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ng Foo Seong, David
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2013, Vol. 27, Issue 4, pp. 425-445.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09513541311316340
Autor:
Ng Foo Seong, David, Ho, Jeanne Marie
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2012, Vol. 26, Issue 6, pp. 529-549.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09513541211251370
Autor:
Foo Seong David Ng
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 1, Iss 1 (2014)
In programme delivery, while the international trend in education has seen a shift from teacher-centred to student-centred learning and from transmission to reflective approaches, most leadership programmes have remained heavily teacher-centred. A ke
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f60acb787d224dbea8b264bb53eda8bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
School Leadership & Management. 35:388-407
This paper presents a review of the literature on principal instructional leadership in Singapore. The authors investigated the dimensions of instructional leadership in the practices of Singapore principals and highlighted the strategies these leade
Publikováno v:
School Leadership & Management; Sep2015, Vol. 35 Issue 4, p388-407, 20p