Zobrazeno 1 - 10
of 738
pro vyhledávání: '"Senn, S."'
We developed a simulator to quantify the effect of exercise ordering on both student engagement and retention. Our approach combines the construction of neural network representations for users and exercises using a dynamic matrix factorization metho
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2212.14693
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Senn, S.
After a preliminary explanation as to how I came to know Andy Grieve and some remarks about his career and mine and how they have intersected, I consider the design and analysis of trials of vaccines for COVID-19 for the purpose of estimating efficac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::12666eff3710a519b259d29e849d81e6
Autor:
Senn, S. J., Samson, W. B.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series D (The Statistician), 1982 Mar 01. 31(1), 81-96.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2988103
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brusasco, V., Crimi, E., Gherson, G., Nardelli, R., Oldani, V., Francucci, B., Della Cioppa, G., Senn, S., Fabbri, L.M.
Publikováno v:
In Pulmonary Pharmacology & Therapeutics August 2002 15(4):399-406
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bax, R., Bywater, R., Cornaglia, G., Goossens, H., Hunter, P., Isham, V., Jarlier, V., Jones, R., Phillips, I., Sahm, D., Senn, S., Struelens, M., Taylor, D., White, A.
Publikováno v:
In Clinical Microbiology and Infection June 2001 7(6):316-325