Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"Sengupta, Souvik"'
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 1 January 2025 259
Smart environments integrates various types of technologies, including cloud computing, fog computing, and the IoT paradigm. In such environments, it is essential to organize and manage efficiently the broad and complex set of heterogeneous resources
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1803.00087
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mukherjee, Nilarun1 (AUTHOR) nilarun.mukherjee@gmail.com, Sengupta, Souvik2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arabian Journal for Science & Engineering (Springer Science & Business Media B.V. ). Aug2023, Vol. 48 Issue 8, p10335-10354. 20p.
Publikováno v:
ACS Applied Bio Materials; 9/18/2024, Vol. 7 Issue 9, p6239-6248, 10p
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 5 December 2019 582
In this paper IEEE Learning Technology System Architecture (LTSA) for LMS software has been analyzed. It has been observed that LTSA is too abstract to be adapted in a uniform way by LMS developers. A Learners' Quanta based high level design that sat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1201.3978
The success of e-Learning is largely dependent on the impact of its multimedia aided learning content on the learner over the hyper media. The e-Learning portals with different proportion of multimedia elements have different impact on the learner, a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1201.3981
In an e-Learning system a learner may come across multiple unknown terms, which are generally hyperlinked, while reading a text definition or theory on any topic. It becomes even harder when one tries to understand those unknown terms through further
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1201.3976
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.