Zobrazeno 1 - 10
of 163
pro vyhledávání: '"Sengupta, Pratim"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karupaiah, Tilakavati, Mat Daud, Zulfitri Azuan, Khosla, Pramod, Khor, Ban-Hock, Sahathevan, Sharmela, Kaur, Deepinder, Tallman, Dina A., Rashid, Harun-Ur, Rahman, Tanjina, Saxena, Anita, Gulati, Sanjeev, Sengupta, Pratim, Susetyowati, Susetyowati
Publikováno v:
In Journal of Renal Nutrition November 2023 33(6) Supplement:S73-S79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Davis, Brent, Sengupta, Pratim
This chapter presents a brief review of complexity research in mathematics education. We argue how research on complexity, as it pertains to mathematics education, can be viewed as an epistemological discourse, an historical discourse, a disciplinary
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.07609
Autor:
Sengupta, Pratim, Wilensky, Uri
Publikováno v:
Proceedings of the 8th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU 2016), pp. 216-227
Rate-based processes comprise an important set of scientific phenomena, as well as an important part of the K12 science curricula. Electric current is one such phenomenon, which is taught in various forms from 4th - 12th grades. Research shows that s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1802.04165
In this chapter, we argue for an epistemological shift from viewing coding and computational thinking as mastery over computational logic and symbolic forms, to viewing them as a more complex form of experience. Rather than viewing computing as regur
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1801.09258
Contemporary debates on "open science" mostly focus on the pub- lic accessibility of the products of scientific and academic work. In contrast, this paper presents arguments for "opening" the ongoing work of science. That is, this paper is an invitat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1702.04855