Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Semple, S. I."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spath, N. B., Lilburn, D. M. L., Gray, G. A., Le Page, L. M., Papanastasiou, G., Lennen, R. J., Janiczek, R. L., Dweck, M. R., Newby, D. E., Yang, P. C., Jansen, M. A., Semple, S. I.
Publikováno v:
Contrast Media & Molecular Imaging
Contrast Media & Molecular Imaging, Vol 2018 (2018)
Contrast Media & Molecular Imaging, Vol 2018 (2018)
Background. Manganese-enhanced MRI (MEMRI) has the potential to identify viable myocardium and quantify calcium influx and handling. Two distinct manganese contrast media have been developed for clinical application, mangafodipir and EVP1001-1, emplo
Autor:
Denison, F. C., Macnaught, G., Semple, S. I. K., Terris, G., Walker, J., Anblagan, D., Serag, A., Reynolds, R. M., Boardman, J. P.
Publikováno v:
Denison, F C, Macnaught, G, Semple, S I K, Terris, G, Walker, J, Anblagan, D, Serag, A, Reynolds, R M & Boardman, J P 2017, ' Brain development in fetuses of mothers with diabetes: a case-control magnetic resonance imaging study ', American Journal of Neuroradiology . https://doi.org/10.3174/ajnr.A5118
BACKGROUND AND PURPOSE: Offspring exposed to maternal diabetes are at increased risk of neurocognitive impairment, but its origins are unknown. With MR imaging, we investigated the feasibility of comprehensive assessment of brain metabolism (1H-MRS),
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::9535bb4f1f5b04e777cafb09aadedbf0
https://hdl.handle.net/20.500.11820/dfef88ed-7bcf-4c87-8cb2-2bf45bd05731
https://hdl.handle.net/20.500.11820/dfef88ed-7bcf-4c87-8cb2-2bf45bd05731
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.