Zobrazeno 1 - 10
of 2 178
pro vyhledávání: '"Semiotic representations"'
Autor:
VÁSQUEZ-ALVIAL, ISABELLA1 ivasqueza@estudiantesunap.cl, FLORES-FRANCINO, KEVIN1 kfloresf@estudiantesunap.cl, LUIS PRIETO-GONZÁLEZ, JUAN2 juprieto@unap.cl
Publikováno v:
Educación (10199403). sap2024, Vol. 33 Issue 65, p81-104. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ayala-García, Brandon1 beayalag@correo.udistrital.edu.co
Publikováno v:
Tecné, Episteme y Didaxis. jul-dic2023, Issue 54, p211-230. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Orhan Elif Burçin, Urhan Selin
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 206, p 01021 (2024)
This study aims to examine and compare how Duval’s theory of registers of semiotic representations and Habermas’ construct of rationality approach the concept of interaction in mathematics classrooms. Duval defines conceptual understanding as the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f79bc0f7432447fabdcd7341445e895a
Publikováno v:
Physical Review Physics Education Research, Vol 20, Iss 1, p 010103 (2024)
Social semiotic discussions about the role played by representations in effective teaching and learning in areas such as physics have led to theoretical proposals that have a strong common thread: in order to acquire an appropriate understanding of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c19ba4f9047434cad8ecad6a480fe6c