Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Semenova, Nataliya"'
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 5, Iss 6, p e84 (2017)
BackgroundMobile phone screens can facilitate stimulation to various components of the visual system and many mobile apps are accepted as a means of providing clinical assessments for the oculo-visual system. Although many of these apps are intended
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e92c0ce150b4151a1dbe0aa8acbaf03
Autor:
Varfolomeev, Sergey D., Panin, Alexander A., Semenova, Nataliya A., Ublinskiy, Maxim V., Akhadov, Tolibdjon A., Bykov, Valeriy I., Tsybenova, Svetlana B.
Publikováno v:
In Chemical Physics Letters May 2022 794
Autor:
Varfolomeev, Sergey D., Semenova, Nataliya A., Ublinskiy, Maxim V., Bykov, Valeriy I., Tsybenova, Svetlana B.
Publikováno v:
In Chemical Physics Letters 16 August 2019 729:84-91
Autor:
Semenova, Nataliya, Gnirovska, Olena
Publikováno v:
KELM (Knowledge, Education, Law, and Management). 27(3-4):164-181
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=885888
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Semenova, Nataliya, Gnirovska, Olena
The article reveals the need for timely transformation and enrichment of the educational space and environment in which pupils of a preschool education institution are. In particular, opportunities for engaging in TalkingWalls preschool education as
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::044f98c875d05ed1432643c4c3a4de7d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.