Zobrazeno 1 - 10
of 1 554
pro vyhledávání: '"Semantic Matchmaking"'
Autor:
Grimm, Stephan
Semantic web has grown into a mature field of research. Its methods find innovative applications on and off the World Wide Web. Its underlying technologies have significant impact on adjacent fields of research and on industrial applications. This ne
Autor:
Erkan Karabulut, Rute C. Sofia
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 27829-27842 (2023)
Interoperability remains to be one of the main challenges in the Internet of Things. The increasing number of IoT data sources from various vendors augments the complexity of integrating different sensors and actuators on the existing platforms, requ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7192cae055a4416a5964dc968e02b10
Autor:
Colucci, Simona, Di Noia, Tommaso, Pinto, Agnese, Ruta, Michele, Ragone, Azzurra, Tinelli, Eufemia
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2007 Dec 01. 12(2), 127-154.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27751252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communications in Computer and Information Science ISBN: 9783031253799
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0997e71c2a00a69ef6a6a2211edabedd
https://hdl.handle.net/11589/250540
https://hdl.handle.net/11589/250540
Publikováno v:
Journal Of Artificial Intelligence Research, Volume 29, pages 269-307, 2007
Matchmaking arises when supply and demand meet in an electronic marketplace, or when agents search for a web service to perform some task, or even when recruiting agencies match curricula and job profiles. In such open environments, the objective of
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1110.2742
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2007 Dec 01. 12(2), 5-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27751247
Autor:
Grimm, Stephan, Hitzler, Pascal
Publikováno v:
International Journal of Electronic Commerce, 2007 Dec 01. 12(2), 89-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27751251