Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Selling points"'
Publikováno v:
Business Ethics and Leadership, Vol 6, Iss 2, Pp 116-126 (2022)
Digital technologies and the resulting changes have a massive impact on economic, political, and social levels. The challenges this creates result in both opportunities and threats for numerous sectors. Successfully managing the transformations arisi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43e19a82ab4c49388ae100c486754d63
Autor:
Reyner Pérez-Campdesuñer, Gelmar García-Vidal, Alexander Sánchez Rodríguez, Rodobaldo Martínez-Vivar
Publikováno v:
Apuntes de Economía y Sociedad, Vol 3, Iss 2 (2022)
Informal markets, although they are not widely accepted, contribute to the generation of employment and facilitate access to multiple products. In addition to facilitating the financial flow within the territory. However, it is a fact that in this ty
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/adb565828e284d3298b301628f27670a
Publikováno v:
AAOU Journal, Vol 11, Iss 1, Pp 64-77 (2016)
Purpose - The purpose of this paper is to identify the “selling points” for Open University Malaysia (OUM) to be used in its marketing activities and the “critical points” that OUM should focus on for further improvements in providing its ser
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80449fc7764e4a08b6b13955af50c190
Autor:
Stadler, Julia
Konkurrensen mellan platser blir allt hårdare, därigenom har platsmarknadsföring fått en central roll. Det finns många strategier för platsmarknadsföring, denna studie antar ett kritiskt förhållningssätt till strategiers universella tilläm
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95919
Publikováno v:
Jurnal Pemberdayaan Masyarakat Madani (JPMM); Vol 4 No 2 (2020): Jurnal Pemberdayaan Masyarakat Madani (JPMM) (DOAJ & SINTA 3 Indexed); 295-305
The purpose of this community service activity is to equip participants to have an understanding and knowledge of the importance of managing how to process harvested rice into rengginang, from how to manufacture, packaging, to marketing it. The train
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.