Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Selimović Š"'
Publikováno v:
Research in Education and Rehabilitation, Vol 6, Iss 2, Pp 148-153 (2023)
P4 medicine, with its focus on predictive, personalized, preventive, and participatory healthcare, has potential to transform traditional model of medicine. This article examines the principles and potential impact of P4 medicine, emphasizing role of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83bae478e1664b538518d227195e1155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Education and Rehabilitation, Vol 5, Iss 2, Pp 119-123 (2022)
Empathy, the ability to understand other people, plays a key role in successfully supporting people with disabilities in their daily lives. Although in general most people are empathic, it is usually necessary to release empathy. This is most simply
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9499c13db29649ea87df608a5eb2d5bc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.