Zobrazeno 1 - 10
of 50 841
pro vyhledávání: '"Seligman M"'
Autor:
Tomás Caycho Rodríguez
Publikováno v:
Revista de Psicología, Vol 10, Iss 20, Pp 87-90 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9aa8c82540224264b8359b1bdd0aedfb
Autor:
Seignobos, Ch.
Publikováno v:
Revue Historique, 1911 Jan 01. 106(2), 380-380.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40943728
Autor:
Mellin CS; Department of Pediatrics, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA., Braun M; School of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA., Walch A; Division of Pediatric Endocrinology, Department of Pediatrics, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA.; Division of Endocrinology and Metabolism, Department of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA., Cohen JR; Division of Pediatric Endocrinology, Department of Pediatrics, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA., Kaufman M; Division of Pediatric Endocrinology, Department of Pediatrics, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA., Seligman M; Division of Pediatric Endocrinology, Department of Pediatrics, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA., Percelay R; Department of Psychiatry, New York University Langone Health, New York, New York, USA., Tang AF; School of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA., Lee JY; Division of Pediatric Endocrinology, Department of Pediatrics, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA.; Division of Endocrinology and Metabolism, Department of Medicine, University of California, San Francisco, San Francisco, California, USA.; Endocrine and Metabolism Section, San Francisco Veterans Affairs Health Care System, San Francisco, California, USA.
Publikováno v:
Transgender health [Transgend Health] 2024 Apr 03; Vol. 9 (2), pp. 107-117. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 03 (Print Publication: 2024).
Autor:
Zhao Y; Positive Psychology Research Center, School of Social Sciences, Tsinghua University, Beijing, China., Huang Z; Positive Psychology Research Center, School of Social Sciences, Tsinghua University, Beijing, China., Seligman M; Department of Psychology, University of Pennsylvania, Philadelphia, USA., Peng K; Department of Psychology, Tsinghua University, 5th Floor, Weiqing Building, Beijing, 100084, China. pengkp@tsinghua.edu.cn.
Publikováno v:
Scientific reports [Sci Rep] 2024 Mar 26; Vol. 14 (1), pp. 7095. Date of Electronic Publication: 2024 Mar 26.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bourner, Tom1
Publikováno v:
Action Learning: Research & Practice. Jul2017, Vol. 14 Issue 2, p205-209. 5p.
Autor:
Вълчева, Пенка1 pepa_valcheva@abv.bg
Publikováno v:
Management & Education / Upravlenie i Obrazovanie. 2024, Vol. 20 Issue 3, p68-72. 5p.