Zobrazeno 1 - 10
of 288
pro vyhledávání: '"Self-teaching"'
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 241, Iss , Pp 104061- (2023)
Fluent reading and writing rely on well-developed orthographic representations stored in memory. According to the self-teaching hypothesis (Share, D. L. (1995). Phonological recoding and self-teaching: Sine qua non of reading acquisition. Cognition,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c3d4235cf654bb2a01a830cb6ca1f59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tatiana Kuzovkina
Publikováno v:
Avtobiografija, Vol 0, Iss 8, Pp 195-216 (2019)
The article offers a comparative analysis of the diaries of Iurii Lotman and Zara Mints. The biographies of those two prominent scholars have many similarities. The wartime experience influenced of the formation of the personality of both. From the d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/007438ac8c50461695ea3795fb0f2f17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Korneva, Galina V., Kostyuk, Irina Viktorovna, Kim, Zinaida M., Kozlova, Lyudmila V., Goncharova, Tatyana V.
Publikováno v:
Astra Salvensis - revista de istorie si cultura / Astra Salvensis - review of history and culture. VI(Sup. 1):617-624
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=647642
Autor:
Berg, Christopher, author
Publikováno v:
The Classical Guitar Companion, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190051105.003.0011
Autor:
Summers, Lynn S.
Publikováno v:
Personnel Psychology. Autumn1981, Vol. 34 Issue 3, p627-630. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.