Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Self-reported academic performance"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stewart Ndutard Ngasa, Carlson-Babila Sama, Bonaventure Suiru Dzekem, Kilton Neba Nforchu, Maxime Tindong, Desmond Aroke, Christian Akem Dimala
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 17, Iss 1, Pp 1-7 (2017)
Abstract Background Depression is an important contributor to the global burden disease that affects people of communities all over the world. With high level of demands in academics and psychosocial pressure, medical students during their course of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df08064bce3d4003be888996d8d2a28c
Autor:
Bonaventure Suiru Dzekem, Carlson-Babila Sama, Kilton Neba Nforchu, Christian Akem Dimala, Maxime Tindong, Stewart Ndutard Ngasa, Desmond Aroke
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 17, Iss 1, Pp 1-7 (2017)
BMC Psychiatry
BMC Psychiatry
Background Depression is an important contributor to the global burden disease that affects people of communities all over the world. With high level of demands in academics and psychosocial pressure, medical students during their course of training
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 14, Iss 4, p 383 (2017)
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 14; Issue 4; Pages: 383
International Journal of Environmental Research and Public Health
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 14; Issue 4; Pages: 383
International Journal of Environmental Research and Public Health
The study assessed television viewing >2 h a day and its association with sedentary behaviors, self-rated health, and academic performance among secondary school adolescents. A cross-sectional survey was conducted among randomly selected students in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.