Zobrazeno 1 - 10
of 378
pro vyhledávání: '"Self-help learning"'
Autor:
Guoliang Wang, Wenjuan Dong
Publikováno v:
2020 International Conference on Data Processing Techniques and Applications for Cyber-Physical Systems ISBN: 9789811617256
In order to improve the online self-help learning ability of college oral English, a virtual reality-based online self-help learning system for college oral English is proposed. The Internet of Things networking technology is used to design the netwo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::020cc682bbed5fe41b2b369500724552
https://doi.org/10.1007/978-981-16-1726-3_54
https://doi.org/10.1007/978-981-16-1726-3_54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Philip Bolt
Publikováno v:
Computer Assisted Language Learning. 5:49-91
(1992). AN EVALUATION OF GRAMMAR‐CHECKING PROGRAMS AS SELF‐HELP LEARNING AIDS FOR LEARNERS OF ENGLISH AS A FOREIGN LANGUAGE. Computer Assisted Language Learning: Vol. 5, No. 1-2, pp. 49-91.
Autor:
Marie Strong
Publikováno v:
International Journal of Lifelong Education. 11:51-69
This article draws a parallel between nineteenth‐ and twentieth‐century promotion of self‐help learning; it notes that aim and outcome can be socialization rather than social advancement, order if not autonomy; it indicates ill‐informed advoc
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fennall, Ian
Publikováno v:
Roczniki Nauk Społecznych / Annals of Social Sciences. 45(2):119-137
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=613571
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Searl, J. W.
Publikováno v:
Learning, Media & Technology; January 1981, Vol. 7 Issue: 1 p18-20, 3p