Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Self-directed online learning"'
Publikováno v:
Public Health Nutrition, Vol 26, Pp 3190-3201 (2023)
Abstract Objective: This study aimed to develop and evaluate a scenario-based nutrition literacy (NL) online programme for Taiwanese college students. Design: A randomised pilot trial design was used in this study. Setting: The study was conduct
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b695d43c55c49adbfa1a099c54ba466
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Demir, Fatih, İlhan, Elif
This study aims to examine self-directed online learning skills of undergraduate students and the ways of support provided by the faculty members. In this mixed-method study, the participants consisted of 399 undergraduate students studying at a stat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4610::7cac4e96523fa291db8166c3225d9198
https://hdl.handle.net/20.500.12445/3018
https://hdl.handle.net/20.500.12445/3018
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.