Zobrazeno 1 - 10
of 768
pro vyhledávání: '"Self appraisal"'
Publikováno v:
F1000Research, Vol 13 (2024)
Background Pragmatic language assessment in children is performed in line with standard protocols, guidelines, and best practices. The absence of these aspects in the Indian context has resulted in the quest to explore the approaches used by speech-l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e60847a4f63f42bdb6e41636004954f0
Autor:
Aydan IRGATOĞLU, Bena GÜL PEKER
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Educational Research, Vol 8, Iss 2, Pp 172-191 (2022)
This descriptive study aimed to find out whether instructors practiced self-development activities, whether some factors hindered the practice of self-development activities, and to what extent the instructors implemented self-development activities
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2a628706a1c45a8ab75e78efc381f06
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muriel Vicent-Gil, Joan Trujols, Maria Serra-Blasco, Guillem Navarra-Ventura, Dolors Puigdemont, Carlo Alemany, Sara Crivillés, Javier de Diego-Adeliño, Narcís Cardoner, Maria J. Portella
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66 (2023)
Abstract Background The purpose of this exploratory study is to examine the role of sociodemographic, clinical, and cognitive – both objective and subjective – factors in overall and in specific domains of psychosocial functioning, in patients w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18249fc02c144f2e9d1db7a6f01be9f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Manuel Álvarez Dorado, Blanca Mora Rey-Sánchez, Javier Martín Pérez, Guillermo Pérez González, Carlos Morón Fernández
Publikováno v:
Advances in Building Education, Vol 5, Iss 1, Pp 67-78 (2021)
El presente documento presenta los resultados de un proyecto de investigación e innovación educativa llevado a cabo durante dos cursos académicos consecutivos. A través de la inclusión de herramientas como la rúbrica, y estrategias como la coev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33061eaa10b1435289d6b84860c0f9cc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.