Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Self Service Checkout"'
Publikováno v:
Human-Machine Communication Journal, Vol 7, Pp 23-43 (2024)
In this article, we take issue with an idea of autonomous and efficient automation that is upheld through the paradoxical conjunction of a flawed vision of the technological fix and the under-acknowledged human work required to fill in the gaps betwe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e9bc0865e544af3b37ead3775d1afaf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Fashion retail stores are one of the settings where technology innovation is implemented to make the in-store experience more efficient than before. One of the innovations that are becoming increasingly common is self-service checkouts. Generation Z
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:lnu:diva-121217
Autor:
HONYSZOVÁ, Pavla
The aim of the diploma thesis "Consumers' attitudes to the Innovation in Retail Sale" was to assess the perceptions and the attitudes of domestic customers to the innovation in retail and suggest some improvement for a retailer. The thesis is divided
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::784ad00d84e4083f3f449db108bc44ce
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518010
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-518010
Autor:
Gültekin, Yasin
Dünyada ve ülkemizde self servis teknolojilerin (SST) günlük hayatın farklı alanlarına nüfuz etmesi ile birlikte tüketiciler bu teknolojileri benimsemişler ve kullanım oranlarını her geçen gün daha da fazlalaştırmışlardır. Bu ara
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::92976f4a683e2ac5c50b307e55f9d804
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/410437
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/410437
Autor:
Macháčová, Petra
The aim of this bachelor thesis is to characterize new trends and development of modern technologies in retailing, and then specify modern technologies that are most frequently used in the Czech Republic and in the world. The thesis is divided into t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::4ed42085ab55ea0cabe01116a5d71ea4
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359967
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359967
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.