Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Selective catalyst reduction"'
Autor:
Ismail Hakki Savci, M. Zafer Gul
Publikováno v:
Alexandria Engineering Journal, Vol 61, Iss 9, Pp 6621-6633 (2022)
The active SCR aftertreatment system is one of the most crucial technology for the NOx reduction of diesel engines. One of the essential parameters of this technology is the urea spray performance on the catalyst. This study presents an experimental
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6be2a5af443d4d89a0c748713fc2ff5f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 9; Pages: 7077
Machine learning is used in this study to deal with the reduction in the design period and major performance improvement of the selective catalyst reduction system. The selective catalyst reduction system helps in the reduction in NOx emission in the
Publikováno v:
Energies, Vol 13, Iss 21, p 5558 (2020)
We present the concept of a novel thermal power plant process in conjunction with low-temperature selective catalytic reduction (SCR). This process can be employed to achieve modern standards for NOx emissions and solve problems related to post-gas c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cc7e51589274fd68e626ac7bccce68a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Catalysts; Volume 13; Issue 5; Pages: 844
Currently, the elimination of gaseous pollutants—particularly nitrogen oxides—has emerged as a significant concern. Among various deNOx technologies, selective catalytic reduction (SCR) has gained prominence as the primary approach for NOx abatem
Publikováno v:
Applied Sciences; Volume 12; Issue 9; Pages: 4404
Emergency generators normally use diesel engines. The generators need to conduct weekly no-load operation inspections to ensure stable performance in emergency situations. In particular, the generators with large diesel engines mainly use rectangle-t
Publikováno v:
Energies, Vol 11, Iss 7, p 1800 (2018)
This paper aims at investigating the fault diagnosis of the selective catalyst reduction (SCR) outlet temperature sensors and fault-tolerant control methods of the SCR system, and three typical faults of downstream temperature sensors were modeled an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10767fc9fb8748d59e331042ea4685ba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.