Zobrazeno 1 - 10
of 1 185
pro vyhledávání: '"Selby, David A"'
Autor:
Selby, David Antony
PageRank and the Bradley-Terry model are competing approaches to ranking entities such as teams in sports tournaments or journals in citation networks. The Bradley-Terry model is a classical statistical method for ranking based on paired comparisons.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.07811
Autor:
Selby, David, Spriestersbach, Kai, Iwashita, Yuichiro, Bappert, Dennis, Warrier, Archana, Mukherjee, Sumantrak, Asim, Muhammad Nabeel, Kise, Koichi, Vollmer, Sebastian
Large language models (LLMs) have been extensively studied for their abilities to generate convincing natural language sequences, however their utility for quantitative information retrieval is less well understood. In this paper we explore the feasi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.07770
Autor:
Sharma, Rahul, Redyuk, Sergey, Mukherjee, Sumantrak, Sipka, Andrea, Vollmer, Sebastian, Selby, David
Explainable AI (XAI) and interpretable machine learning methods help to build trust in model predictions and derived insights, yet also present a perverse incentive for analysts to manipulate XAI metrics to support pre-specified conclusions. This pap
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.08513
Autor:
Selby, David Antony, Firth, David
The Research Excellence Framework (REF) is a periodic UK-wide assessment of the quality of published research in universities. The most recent REF was in 2014, and the next will be in 2021. The published results of REF2014 include a categorical `qual
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.13367
Autor:
Germein, Susan
Publikováno v:
Australian Journal of Environmental Education, 2016 Jul 01. 32(2), 213-216.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26422932
Autor:
Gong, Deyu, Liu, Zeyang, Zhou, Chuanmin, Ownsworth, Emma, Selby, David, He, Wenjun, Qin, Zhijun
Publikováno v:
In Palaeogeography, Palaeoclimatology, Palaeoecology 15 November 2024 654
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.