Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Sekhon, Harjit"'
Autor:
Fazal-E-Hasan, Syed Muhammad, Neale, Larry, Sekhon, Harjit, Mortimer, Gary, Brittain, Ian, Sekhon, Jaswinder
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2021 137:308-318
Autor:
Fazal-e-Hasan, Syed Muhammad, Ahmadi, Hormoz, Mortimer, Gary, Sekhon, Harjit, Kharouf, Husni, Jebarajakirthy, Charles
Publikováno v:
In Australasian Marketing Journal (AMJ) November 2020 28(4):349-360
Publikováno v:
Journal of Small Business and Enterprise Development, 2019, Vol. 26, Issue 5, pp. 641-660.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSBED-07-2018-0215
The Role of An Augmented Theory of Planned Behaviour (TPB) On Recycling Behaviours in Lagos Nigeria.
Autor:
Eremionkhale, George1 eremion3@coventry.ac.uk, Sekhon, Harjit1 bsx209@coventry.ac.uk, Lazell, Jordon1 aa7826@coventry.ac.uk, Spiteri, Lara2 ab6264@coventry.ac.uk, Eremionkhale, Amy3 aeremionkhale@gsu.edu
Publikováno v:
Proceedings of the European Conference on Knowledge Management. 2021, p905-914. 10p.
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2016, Vol. 44, Issue 8, pp. 860-880.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-10-2015-0157
Publikováno v:
Journal of Service Theory and Practice, 2019, Vol. 29, Issue 5/6, pp. 537-538.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSTP-11-2019-309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sekhon, Harjit1 (AUTHOR) h.sekhon@coventry.ac.uk, Ennew, Christine2 (AUTHOR), Kharouf, Husni1 (AUTHOR), Devlin, James3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Mar2014, Vol. 30 Issue 3-4, p409-430. 22p. 2 Diagrams, 5 Charts.
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2014, Vol. 48, Issue 7/8, pp. 1315-1332.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-08-2012-0469