Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Sekai M"'
Autor:
Abas, Melanie A.1,2 (AUTHOR) melanie.abas@kcl.ac.uk, Nhiwatiwa, Sekai M.2 (AUTHOR), Mangezi, Walter2 (AUTHOR), Jack, Helen1,3 (AUTHOR), Piette, Angharad1,2 (AUTHOR), Cowan, Frances M.4,5 (AUTHOR), Barley, Elizabeth1,6 (AUTHOR), Chingono, Alfred2 (AUTHOR), Iversen, Amy1 (AUTHOR), Chibanda, Dixon2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Review of Psychiatry. Aug2014, Vol. 26 Issue 4, p453-459. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Melanie Abas, Angharad Piette, Sekai M. Nhiwatiwa, Dixon Chibanda, Frances M. Cowan, Helen E. Jack, Elizabeth Barley, Alfred Chingono, Walter Mangezi, Amy Iversen
Publikováno v:
International review of psychiatry (Abingdon, England). 26(4)
Despite the need to improve the quantity and quality of psychiatry training in sub-Saharan Africa (SSA), very little is known about the experiences of psychiatric trainees in the region. This is the first study examining psychiatric trainees in a low
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
James Hakim, Crick Lund, Sekai M. Nhiwatiwa, Walter Mangezi, Frances M. Cowan, Dixon Chibanda, Melanie Abas
Publikováno v:
Medical Education. 48:1132-1132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.