Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"Seidenberg, MS"'
Many characters in written Chinese incorporate components (radicals) that provide cues to meaning. These cues are often partial, and some are misleading because they are unrelated to the character’s meaning. Previous studies have shown that radical
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c2a133752ea9f4f671cd033240644434
https://doi.org/10.31234/osf.io/zcxak
https://doi.org/10.31234/osf.io/zcxak
Autor:
Rayner K, Foorman BR, Perfetti CA, Pesetsky D, Seidenberg MS, Rayner, Keith, Foorman, Barbara R, Perfetti, Charles A, Pesetsky, David, Seidenberg, Mark S
Publikováno v:
Scientific American; Mar2002, Vol. 286 Issue 3, p84-91, 8p
Autor:
Pugh, KR, Frost, SJ, Rothman, DL, Hoeft, F, Del Tufo, SN, Mason, GF, Molfese, PJ, Einar Mencl, W, Grigorenko, EL, Landi, N, Preston, JL, Jacobsen, L, Seidenberg, MS, Fulbright, RK
Publikováno v:
The Journal of neuroscience : the official journal of the Society for Neuroscience, vol 34, iss 11
Pugh, KR; Frost, SJ; Rothman, DL; Hoeft, F; Del Tufo, SN; Mason, GF; et al.(2014). Glutamate and choline levels predict individual differences in reading ability in emergent readers. Journal of Neuroscience, 34(11), 4082-4089. doi: 10.1523/JNEUROSCI.3907-13.2014. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4mt3w49z
Pugh, KR; Frost, SJ; Rothman, DL; Hoeft, F; Del Tufo, SN; Mason, GF; et al.(2014). Glutamate and choline levels predict individual differences in reading ability in emergent readers. Journal of Neuroscience, 34(11), 4082-4089. doi: 10.1523/JNEUROSCI.3907-13.2014. UCSF: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/4mt3w49z
Reading disability is a brain-based difficulty in acquiring fluent reading skills that affects significant numbers of children. Although neuroanatomical and neurofunctional networks involved in typical and atypical reading are increasingly well chara
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4a976105279a3483f0efc624dd514c70
https://escholarship.org/uc/item/4mt3w49z
https://escholarship.org/uc/item/4mt3w49z
Autor:
Bird, H, Seidenberg, MS, Lambon Ralph, Matthew, Lambon, Ralph MA, McClelland, J.L, Patterson, K.
Publikováno v:
Bird, H, Seidenberg, M S, Lambon Ralph, M, Lambon, R M A, McClelland, J L & Patterson, K 2003, ' Deficits in phonology and past tense morphology ' Journal of Memory and Language, vol 48 .
Neuropsychological dissociations between regular and irregular past tense verb processing have been explained in two ways: (a) separate mechanisms of a rule-governed process for regular verbs and a lexical-associative process for irregular verbs; (b)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3818::a7ed72e08b721e5b79070406ed4fc9ae
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/deficits-in-phonology-and-past-tense-morphology(ee82e4db-a016-4185-b23c-c37a423d72db).html
https://www.research.manchester.ac.uk/portal/en/publications/deficits-in-phonology-and-past-tense-morphology(ee82e4db-a016-4185-b23c-c37a423d72db).html
Neuropsychological dissociations between regular and irregular past tense verb processing have been explained in two ways: (a) separate mechanisms of a rule-governed process for regular verbs and a lexical-associative process for irregular verbs; (b)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2295::e5235751d5aab734177223ae0c4b230d
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:1d25768
http://www.manchester.ac.uk/escholar/uk-ac-man-scw:1d25768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.