Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Segovia, Jesus"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fumagalli, Francesca *, Calbi, Valeria *, Natali Sora, Maria Grazia, Sessa, Maria, Baldoli, Cristina, Rancoita, Paola Maria V, Ciotti, Francesca, Sarzana, Marina, Fraschini, Maddalena, Zambon, Alberto Andrea, Acquati, Serena, Redaelli, Daniela, Attanasio, Vanessa, Miglietta, Simona, De Mattia, Fabiola, Barzaghi, Federica, Ferrua, Francesca, Migliavacca, Maddalena, Tucci, Francesca, Gallo, Vera, Del Carro, Ubaldo, Canale, Sabrina, Spiga, Ivana, Lorioli, Laura, Recupero, Salvatore, Fratini, Elena Sophia, Morena, Francesco, Silvani, Paolo, Calvi, Maria Rosa, Facchini, Marcella, Locatelli, Sara, Corti, Ambra, Zancan, Stefano, Antonioli, Gigliola, Farinelli, Giada, Gabaldo, Michela, Garcia-Segovia, Jesus, Schwab, Laetitia C, Downey, Gerald F, Filippi, Massimo, Cicalese, Maria Pia, Martino, Sabata, Di Serio, Clelia, Ciceri, Fabio, Bernardo, Maria Ester, Naldini, Luigi, Biffi, Alessandra, Aiuti, Alessandro *
Publikováno v:
In The Lancet 22-28 January 2022 399(10322):372-383
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lizcano, Anel, Akula Suresh Babu, Ramya, Shenoy, Anukul T., Saville, Alison Maren, Kumar, Nikhil, D'Mello, Adonis, Hinojosa, Cecilia A., Gilley, Ryan P., Segovia, Jesus, Mitchell, Timothy J., Tettelin, Hervé, Orihuela, Carlos J.
Publikováno v:
In Microbes and Infection June 2017 19(6):323-333
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, 27, 18, 1-25
The article describes research findings on the perception of educational professionals regarding the current state of educational inclusion in Andalusia Spain). This is a qualitative study that aimed to understand the opinion of both ordinary and sup
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/70519
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Perfiles Educativos 2013 35(142):54-74