Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Sego, Trina"'
Autor:
Mas-Tur, Alicia, Roig-Tierno, Norat, Sarin, Shikhar, Haon, Christophe, Sego, Trina, Belkhouja, Mustapha, Porter, Alan, Merigó, José M.
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change April 2021 165
Autor:
Sarin, Shikhar, Haon, Christophe, Belkhouja, Mustapha, Mas-Tur, Alicia, Roig-Tierno, Norat, Sego, Trina, Porter, Alan, Merigó, José M., Carley, Stephen
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change November 2020 160
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management November 2020 91:581-595
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mas-Tur, Alicia, Roig-Tierno, Norat, Sarin, Shikhar, Haon, Christophe, Sego, Trina, Belkhouja, Mustapha, Porter, Alan, Merigó, José M.
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change January 2023 186 Part B
Autor:
Sarin, Shikhar1 ssarin@boisestate.edu, Sego, Trina2 tsego@boisestate.edu, Kohli, Ajay K.3 ajay.kohli@mgt.gatech.edu, Challagalla, Goutam4 goutam.challagalla@mgt.gatech.edu
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Spring2010, Vol. 30 Issue 2, p143-156. 14p. 1 Diagram, 5 Charts.
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice, 2003 Jul 01. 11(3), 71-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23232658
Publikováno v:
New Directions in International Advertising Research
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sego, Trina1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2002, Vol. 29 Issue 1, p80-85. 6p.