Zobrazeno 1 - 10
of 705
pro vyhledávání: '"Segers,M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paalvast, M., Verhamme, A., Straka, L. A., Brinchmann, J., Herenz, E. C., Carton, D., Gunawardhana, M. L. P., Boogaard, L. A., Cantalupo, S., Contini, T., Epinat, B., Inami, H., Marino, R. A., Maseda, M. V., Michel-Dansac, L., Muzahid, S., Nanayakkara, T., Pezzulli, G., Richard, J., Schaye, J., Segers, M. C., Urrutia, T., Wendt, M., Wisotzki, L.
Publikováno v:
A&A 618, A40 (2018)
We present a study of the [OIII]5007/[OII]3727 (O32) ratios of star-forming galaxies drawn from MUSE data spanning a redshift range 0.284. Here we
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1808.04899
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Pragmatics, 203, 1, pp. 96-109
Journal of Pragmatics, 203, 96-109
Journal of Pragmatics, 203, 96-109
Contains fulltext : 291919.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) 14 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::93d2b23249604673fac7b34211bfb0fe
https://repository.ubn.ru.nl/handle/2066/291919
https://repository.ubn.ru.nl/handle/2066/291919
Publikováno v:
In Learning and Instruction December 2014 34:86-96
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.