Zobrazeno 1 - 10
of 427
pro vyhledávání: '"Segers, E"'
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2019 Oct 01. 69(3), 279-296.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48691714
Publikováno v:
In Learning and Instruction August 2019 62:20-26
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2019 72:1-14
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaskens, J., Goei, S. L., Van Luit, J. E. H., Verhoeven, L., Segers, E., Leerstoel Haan, Education and Learning: Cognitive and Motor Disabilities
Publikováno v:
European Journal of Special Needs Education, 37, 432-446
Kaskens, J, Goei, S L, Van Luit, J E H, Verhoeven, L & Segers, E 2022, ' Dynamic maths interviews to identify educational needs of students showing low math achievement ', European Journal of Special Needs Education, vol. 37, no. 3, pp. 432-446 . https://doi.org/10.1080/08856257.2021.1889848
European Journal of Special Needs Education, 37, 3, pp. 432-446
European Journal of Special Needs Education, 37(3), 432. Routledge
European Journal of Special Needs Education, 37(3), 432-446. Routledge
Kaskens, J, Goei, S L, Van Luit, J E H, Verhoeven, L & Segers, E 2022, ' Dynamic maths interviews to identify educational needs of students showing low math achievement ', European Journal of Special Needs Education, vol. 37, no. 3, pp. 432-446 . https://doi.org/10.1080/08856257.2021.1889848
European Journal of Special Needs Education, 37, 3, pp. 432-446
European Journal of Special Needs Education, 37(3), 432. Routledge
European Journal of Special Needs Education, 37(3), 432-446. Routledge
Contains fulltext : 230848.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) We investigated the adequacy of the conduct and possible benefits of the use of dynamic maths interviews by 19 fourth grade teachers with students showing low maths achievement t
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities September-October 2012 33(5):1469-1483
Publikováno v:
In Neuropsychologia July 2012 50(8):2010-2017