Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Seeley, Michael"'
Autor:
Seeley, Michael A.
This study aimed to establish the effect of two types of educational intervention on clinical practice involving 34 experimental = 14, control = 20 District Nurses from communities across South Wales who were actively engaged in the assessment and tr
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.583755
Publikováno v:
Annual International Conference on Cognitive & Behavioral Psychology. 2017, p9-12. 4p.
Autor:
Seeley, Michael
Publikováno v:
Long Story; 2016, Issue 34, p145-165, 21p, 1 Black and White Photograph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rogers, Aïda, Seeley, Michael
Publikováno v:
Sandlapper: The Magazine of South Carolina; Winter2003/2004, Vol. 14 Issue 4, p49-52, 4p, 7 Color Photographs
Autor:
Rogers, Aida, Seeley, Michael
Publikováno v:
Sandlapper: The Magazine of South Carolina; Winter2001-02, Vol. 12 Issue 4, p43, 5p, 17 Color Photographs
Autor:
Seeley, Michael J.
Publikováno v:
Sandlapper: The Magazine of South Carolina; Autumn99, Vol. 10 Issue 3, p43, 4p, 6 Color Photographs
Autor:
Rogers, Aida, Seeley, Michael
Publikováno v:
Sandlapper: The Magazine of South Carolina; Spring99, Vol. 10 Issue 1, p12, 4p, 5 Color Photographs, 4 Black and White Photographs
Autor:
Seeley, Michael A.
This study aimed to establish the effect of two types of educational intervention on clinical practice involving 34 [experimental = 14, control = 20] District Nurses from communities across South Wales who were actively engaged in the assessment and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1df0f68442867f0a5d14cf24de99d8f5
https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/54273/1/U584077.pdf
https://orca.cardiff.ac.uk/id/eprint/54273/1/U584077.pdf