Zobrazeno 1 - 10
of 3 645
pro vyhledávání: '"Second-year undergraduate"'
Autor:
M. Taylor Haynes, Justin M. Pratt, Matthew A. Cranswick, Kyle A. Grice, Chip Nataro, Sarah E. Shaner, Kari L. Stone, Meghan Porter, Jeffrey R. Raker
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Members of the Interactive Online Network of Inorganic Chemists (IONiC) report the development and sustained efforts to provide virtual professional development sessions: Supporting Learning with Interactive Teaching: a Hosted, Engaging Roun
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45306dbff9ff47da885fc2ab9b9bd465
Publikováno v:
Journal of the Serbian Chemical Society, Vol 89, Iss 9, Pp 1241-1253 (2024)
Chirality is traditionally a problematic subject for undergraduate students at the beginning of learning organic chemistry, yet it is of great importance in life sciences. If the initial introduction of chirality is conducted carelessly, students wil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9d7ece2d26e14a8d80c90578af9e179f
Autor:
Zaharani Lia, Khaligh Nader Ghaffari
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 5, Iss 4, Pp 427-437 (2023)
This educatory experiment uses an inexpensive pH meter to determine an approximate negative logarithm of the acid dissociation constant (pK a) value of 4,4′-trimethylenedipiperidine (TMDP). Using a pH meter and statistical data analysis by Excel to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/366e0a69e9134ee39881e21df1c582bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.