Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Seckel, María José"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Methodology (RHAPSODE LTD); Feb2024, Vol. 10 Issue 1, p937-949, 12p
Publikováno v:
Education & Information Technologies; Dec2023, Vol. 28 Issue 12, p16127-16151, 25p
Publikováno v:
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education; Nov2023, Vol. 19 Issue 11, p1-16, 16p
Publikováno v:
Journal of Higher Education Theory & Practice; 2023, Vol. 23 Issue 14, p208-224, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Paradigma; jun2023, Vol. 44 Issue 2, p221-245, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
REMAT: Revista Eletrônica da Matemática; Vol. 7 No. 1 (2021); e2010
REMAT: Revista Eletrônica da Matemática; Vol. 7 Núm. 1 (2021); e2010
REMAT: Revista Eletrônica da Matemática; v. 7 n. 1 (2021); e2010
Remat (Bento Gonçalves)
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do Sul (IFRS)
instacron:IFRS
REMAT: Revista Eletrônica da Matemática; Vol. 7 Núm. 1 (2021); e2010
REMAT: Revista Eletrônica da Matemática; v. 7 n. 1 (2021); e2010
Remat (Bento Gonçalves)
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do Rio Grande do Sul (IFRS)
instacron:IFRS
Studies on mathematical, scientific and technological skills associated with STEM (Science, Technology, Engineering, Math), which are manifested by teachers and students, involve a constant recollection of antecedents; for this reason, this research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::69960b6cb94fd5720862d2401c09e600
https://periodicos.ifrs.edu.br/index.php/REMAT/article/view/4332
https://periodicos.ifrs.edu.br/index.php/REMAT/article/view/4332
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Uniciencia, 2020, vol. 34, núm. 2, p. 16-30
Articles publicats (D-DE)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
Articles publicats (D-DE)
DUGiDocs – Universitat de Girona
instname
This paper studied the belief system of future Chilean teachers of Early Childhood Education and Primary Education regarding their competencies to incorporate Education for Sustainable Development (EDS) in the classroom, specifically, in math classes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::844c199bcdb8975dff846493dfd4cb8d
http://hdl.handle.net/10256/17836
http://hdl.handle.net/10256/17836