Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Sebastião, L."'
Publikováno v:
Química Nova, Vol 44, Iss 4, Pp 493-501 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72a0765d88e2490882f092b48b125003
Autor:
Mertzimekis, T.J., Lagaki, V., Madesis, I., Siltzovalis, G., Petra, E., Nomikou, P., Batista, P., Cabecinhas, D., Pascoal, A., Sebastião, L., Escartín, J., Kebkal, K., Karantzalos, K., Douskos, V., Mallios, A., Nikolopoulos, K., Maigne, L.
Publikováno v:
&, &, &, &, &, &, &, &, &, &, (Eds.). GoodIT '22: Proceedings of the 2022 ACM Conference on Information Technology for Social Good. : ACM, pp. 244-249
RAMONES is an EU H2020 FET Proactive Project which aims to offer a new fleet of instruments to perform continuous and in situ measurements of natural and artificial radioactivity in the marine environment as part of its main objectives. Those instrum
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6bb58ec7de46121d2f95ec5b73ce9c1e
https://doi.org/10.1145/3524458.3547255
https://doi.org/10.1145/3524458.3547255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
De Menezes, Claubert W. G., Soares, Marcus A., De Assis, Sebastião L., De Menezes, Sady Júnior M. C., Dos Santos, José B., Zanuncio, José C.
Publikováno v:
The Florida Entomologist, 2013 Mar 01. 96(1), 261-263.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23608906
Publikováno v:
Química Nova, Volume: 44, Issue: 4, Pages: 493-501, Published: 21 JUN 2021
The flipped classroom is one of the types of rotation model strategies that aim of increasing interaction and personalized contact time between students and teachers in the classroom setting. In this study, we investigated the application of the flip
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::1bcca373fb7d5308126f038503788aed
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0100-40422021000400493&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0100-40422021000400493&lng=en&tlng=en
Autor:
Aguiar, A. Pedro, Almeida, J., Bayat, M., Cardeira, B., Cunha, R., Häusler, A., Maurya, P., Oliveira, A., Pascoal, A., Pereira, A., Rufino, M., SebastiÃo, L., Silvestre, C., Vanni, F.
Publikováno v:
In IFAC Proceedings Volumes 2009 42(18):412-417
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.