Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Searle, Roger F."'
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education July-August 2015 72(4):697-703
Autor:
Otun, Harry A., Lash, Gendie E., Innes, Barbara A., Bulmer, Judith N., Naruse, Katsuhiko, Hannon, Therese, Searle, Roger F., Robson, Stephen C.
Publikováno v:
In Journal of Reproductive Immunology 2011 88(1):1-11
Autor:
Searle, Roger F.
Publikováno v:
The Journal of Cell Biology, 1972 Aug 01. 54(2), 434-438.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1606673
Publikováno v:
In Journal of Reproductive Immunology 2005 66(2):161-173
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 13, Iss 1, p 20 (2013)
Abstract Background Simulation training has potential in developing clinical skills in pre-clinical medical students, but there is little evidence on its effectiveness. Methods Twenty four first year graduate entry preclinical medical students partic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fcc7e8a07384f74a60a61b93a749c60
Autor:
Swamy Meenakshi, Searle Roger F
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 99 (2012)
Abstract Background Medical students as future clinicians will apply their anatomy knowledge in medical imaging. There are various radiological resources available for the medical students to learn anatomy and contextualise it to the clinical setting
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3c4dff18fb1420a83247c672aea1f5e
Autor:
Naruse, Katsuhiko, Innes, Barbara A., Bulmer, Judith N., Robson, Stephen C., Searle, Roger F., Lash, Gendie E.
Publikováno v:
In Journal of Reproductive Immunology 2010 86(2):148-150
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.