Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Searchfield G"'
Autor:
Searchfield, G. D.1,2,3 (AUTHOR), Spiegel, D. P.4 (AUTHOR), Poppe, T.N.E.R.5 (AUTHOR), Durai, M.1,2 (AUTHOR), Jensen, M.6 (AUTHOR), Kobayashi, K.1,7 (AUTHOR), Park, J.1 (AUTHOR), Russell, B.R.8 (AUTHOR), Shekhawat, G. S.9 (AUTHOR), Sundram, F.10 (AUTHOR), Thompson, B.B.11 (AUTHOR), Wise, K. J.12 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Neuroscience. May2021, Vol. 131 Issue 5, p433-444. 12p.
Autor:
Searchfield, G. D.1,2,3 (AUTHOR) g.searchfield@auckland.ac.nz, Poppe, T. N. E. R.4 (AUTHOR), Durai, M.1,2 (AUTHOR), Jensen, M.5 (AUTHOR), Kennedy, M. A.6 (AUTHOR), Maggo, S.6 (AUTHOR), Miller, A. L.6 (AUTHOR), Park, J.1 (AUTHOR), Russell, B. R.7 (AUTHOR), Shekhawat, G. S.8 (AUTHOR), Spiegel, D.1 (AUTHOR), Sundram, F.9 (AUTHOR), Wise, K.8 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Neuroscience. Jul2020, Vol. 130 Issue 7, p671-682. 12p.
Autor:
Searchfield, G. D., Spiegel, D. P., Poppe, T.N.E.R., Durai, M., Jensen, M., Kobayashi, K., Park, J., Russell, B.R., Shekhawat, G. S., Sundram, F., Thompson, B.B., Wise, K. J.
Background. This proof-of-concept study investigated a method of multisensory perceptual training for tinnitus, and whether a short, low-dose administration of fluoxetine enhanced training effects and changed neural connectivity. Methods. A double-bl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::592f950275deb35daccabd8f1a20a9d7
Publikováno v:
Australian & New Zealand Journal of Audiology. Nov2007, Vol. 29 Issue 2, p67-76. 10p. 4 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The management of auditory processing disorder (APD) is frequently discussed for the school-aged population but management strategies are also needed for adults with APD. The strategies established for rehabilitation of APD are often targeted towards
Publikováno v:
Speech, Language & Hearing; Jun2019, Vol. 22 Issue 2, p71-78, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.